Passa al contingut principal

NOVA ACTIVITAT!


A la sessió d'avui ens han explicat en què consisteixen les capacitats logicomatemàtiques, per després poder-ho aplicar en la nostra feina com a personal educatiu.
L'aplicació de la lògica és l'estructura mental que desenvolupen els infants i a través de les matemàtiques s'aprenen les propietats i relacions quantitatives entre números, operacions bàsiques, figures geomètriques, símbols i formes d'expressió del raonament per produir i interpretar informacions com les quantitats, estructures, espai i canvis per resoldre problemes relacionats amb la vida real 🧮➕➖.

Ara que ja sabem de què tracta la logicomatemàtica ens han proposat la següent activitat que tracta de dissenyar un material per treballar la confecció de blocs lògics, per després implementar-ho amb els infants.
El treball es fa en grup, però qui serà la meva parella per aquest treball? Doncs clar que si, la Miriam!, ella i jo fem un molt bon equip, ens agrada tant treballar les dues juntes, perquè tenim molta complicitat a l'hora de fer els treballs, quasi ens entenem a la perfecció 👭.

Res més dir-nos de què anava l'activitat, ja teníem clar que en aquest treball volem dissenyar una peixera on hi hagi peixos a dins 🐟🐟, els infants hauran de pescar per després classificar-los a la base de polièster, així que l'estoneta que ens quedava de classe la vam dedicar a pensar amb quins materials es pot fer, per la següent sessió només entrar a classe posar-nos mans a l'obra 🤲🏼🎭.





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Projecte

De moment no he de fer cap treball d'expressió i comunicació, per tant he aprofitat per avançar en projecte, ja que demà tenim entrega i és de les últimes. Estic molt emocionada de com ens està quedant el nostre projecte sobre “Les formiguetes”, considero que hem fet un treball meravellós, que entre totes ens hem coordinat molt bé i estem sent un suport les unes per les altres molt gran, hem fet molt vincle. Primer he començat a fer el tríptic per tindre-ho avançat i així demà retocar una mica i que ja estigui gest, després he començat a fer el logotip de la nostra empresa que he de dir que m’he emocionat molt i he fet uns quants, els voleu veure? Al final entre totes hem decidit quin era el que més ens agrada. 

Preparació

Avui he de pensar com vull que siguin els meus vídeos que he de gravar perquè les professores em puguin avaluar. He de fer per una part la implementació del conte, que com vaig explicar a classe ja ho van implementar l’altre dia i la meva companya Miriam que és amb la que jo feia el conte, em va dir que li va anar molt bé l’únic que havia fallat era en la cloenda en el conte, però que superbé. Ara em tocava a mi, m’havia de preparar bé tot perquè el suport visual no el tenia, ja que el tenien les professores, però vaig començar a enllaçar pas per pas per preparar-me per demà.  Un cop ja tenia tot gest pel conte havia de pensar en una activitat nova, les emocions, podem escollir entre fer fotos, vídeos representant les 8 emocions que volíem.  Vaig començar agafar idees, fins que vaig fer un descans i em vaig posar a la plataforma del Tik Tok a veure vídeos i se'm va ocórrer, és una xarxa social que està molt de moda ara i perquè no donar-li creativitat i fer la meva representac...

Necessito una mica d'organització!

No ser per on començar tenim tres activitats logicomatemàtiques per fer, la de la peixera amb la Miriam ja està acabada ara que puc fer, analitzar una aplicació o activitats per les famílies des de casa. Crec que pel dia d'avui buscaré l'aplicació, ja la tinc, serà la de  Math  &  Logic   em   sembla  una molt bona activitat per analitzar , però  abans de fer la fitxa la vull  provar  jugant, a veure si compleixen tot el que ens expliquen  🎮🕹️.