Avui toca anar a classe, a l’aula d’ordinadors en concret. Hem de començar a fer una activitat de música, que com ja us vaig explicar ens van donar dues hores de teoria explicant el dossier, perquè ara nosaltres puguem fer aquest treball.
Doncs la Miriam i jo hem obert els documents necessaris per a aquesta activitat, hem mirat les preguntes de què anaven i ni una entenem, hem mirat el dossier de la teoria per poder entendre el que ens demanaven.
Al primer exercici, ja ens donaven els compassos, només havíem d’identificar on apareixien a cada cançó, doncs que no ho escoltàvem, ni fent palmes ni res no ho aconseguíem identificar, en algunes ens vam en sortir per d’altres no, ens vam angoixar molt i vam decidir canviar de treball per avançar el del cançoner, així no perdem el temps i a casa podríem preguntar als pares i que ens expliquin una mica com identificar els compassos, etc.
Totes dues ens hem posat al Canva i ens hem adonat que algunes de les cançons escollides no tenien partitura, hem decidit canviar-les i buscar d’altres. Solament ens quedarà fer el document escrit explicant de cada cançó com es dinamitzaria i l’avaluació final!
Almenys no surto del tot atabalada, ja que quasi hem acabat el cançoner i hem sabut parar quan hem vist que no tiràvem cap endavant, és important avançar en aquests moments, ja que si no s’acumulen els treballs.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada